Jak odnaleźć równowagę i podnieść poziom energetyczny?

Ta będzie cudowny wpis pełny miłości i dobra. Chcę się tym darem wiedzy i doświadczenia podzielić z Tobą 😘


Usiądź wygodnie w spokoju i przeczytaj moje słowa, płynące prosto z sera. Liczę, że zasieję w Tobie chociaż małe ziarenko, które w przyszłości pięknie rozkwitnie i będziesz dla mnie i Świata jeszcze wspanialszym człowiekiem 🥰

Często dostaje od Was pytania, moi znajomi szukają wsparcia w mojej osobie lub chociaż przytulenia i chwilowego nasycenia się pozytywną energią. Wielu osobom opisywałam od czego można zacząć, co mi pomogło odnaleźć równowagę, harmonię, łagodność i spokój. Przeprowadziłam mnóstwo rozmów, dzieląc się moją wiedzą. Mam w sobie ogromną chęć pomocy, a nie zawsze mam czas. Zdecydowałam więc, że opiszę bardzo ogólnie wskazówki jak osiągnąć spokój i równowagę. Mam nadzieję, że skorzystasz z mojej wiedzy i z chęcią zmienisz coś w swoim życiu napełniając swoje serce miłością i pozytywną energią. Wymieniam tylko to co mi pomogło i co znalazło miejsce w moim życiu codziennym. Nie umieściłam jednak wszystkiego na tej liście, gdyż nie jestem w stanie niektórych działań wyjaśnić pisemnie 😆

Przeszłam piękną drogę w mojej przemianie duchowej i już nie mogę się doczekać dalszej jej części, co przyniesie mi los 😍 Dziś jestem w cudownym miejscu, pełna spokoju, równowagi i miłości. Poradziłam sobie nawet z traumami przeszłości i chorobami. Pozytywna, boska energia totalnie mnie rozpiera i teraz jak nigdy dotąd wiem, że mogę wszystko.
Zapraszam Cię do zapoznania się z moją magiczną listą propozycji zmian na lepsze w Twoim życiu:

1. Sen o prawidłowej porze ok 22-6 + ewentualna drzemka w ciągu dnia. Na noc włącz w telefonie tryb samolotowy lub zostaw go w innym pomieszczeniu. Pół godziny przed snem pozwól odpocząć mózgowi, nie oglądaj telewizji i nie zaglądaj do telefonu. Możesz posłuchać muzyki, pomedytować lub poczytać.
2. Zrezygnuj z używek: papierosy, alkohol, narkotyki, kawa, cukier. Wiem, będzie ciężko ale to wszystko szkodzi naszemu zdrowiu i w konsekwencji bardzo obniża samopoczucie.
3. Jedz regularnie, minimum 4 posiłki dziennie. Pamiętaj o zdrowych i ciepłych potrawach. Wąchaj to, co chcesz zjeść.
4. Kontakt z naturą. Wystarczy usiąść na pięć minut na ławce w parku i pooddychać świeżym powietrzem. Spacer czy bieg przez las, chociaż dwa razy w tygodniu. Jeśli jest zimno i nie chcesz wychodzić z budynku, popatrz przez dłuższą chwilę na drzewo, jak się kołysze na wietrze, jaki kolor mają liście, to bardzo szybko uspokaja. Otwórz się na cudowną naturalną energię i zaczerpnij z niej spokój i siłę.
5. Pij dużo wody. Może być ciepła, z minerałami, alkaliczna lub jakaś inna dobra woda.
6. Zadbaj o jelita. Odrobaczanie, probiotyki, błonnik.
7. Zadbaj o siebie. Pokochaj siebie. Rób sobie aromatyczne kąpiele. Słuchaj mantr/ relaksującej muzyki/ częstotliwość dźwięku 432 Hz. Masaż (nie musisz chodzić do specjalisty, możesz ten masaż zrobić sobie sama/sam, całego ciała lub chociaż stóp). Basen, sauna. Zatrzymaj się na chwilę (polecam książkę „Jedna minuta dla samego siebie”).
8. Napełnij się miłością. Doceniaj siebie. Mów tylko dobre słowa, nie oceniaj. Odpowiadaj zawsze z dobrocią. Przytulaj. Po przebudzeniu uśmiechnij się do siebie i do cudownego świata wokół Ciebie, podziękuj za wszystko co masz, tak zaczniesz dzień z dobrą energią. Co Ciebie napełnia to dostajesz od życia, więc świadomie napełniaj się pozytywną energią.
9. Zwróć uwagę na oddech i zadbaj o niego. Polecam świadomy oddech pranajama, chociaż raz dziennie przez kilka minut (wskazówki znajdziesz w sieci lub YT).
10. Spędź czas z samą/samym sobą.
11. Qi gong najprostszy sposób aby uzyskać wyskoki poziom energetyczny nie wychodząc z domu. Wystarczy 10 minut dziennie. Efekty czasami przychodzą po czasie, więc warto poczekać na znakomitą nagrodę. Możesz znaleźć mnóstwo propozycji na YT, wystarczy wpisać Qi gong. Wybierz coś co odpowiada Tobie. Ja uwielbiam Lee Holden.
12. Medytacje. Tutaj powinien powstać cały wpis 🤦🏼‍♀️ Na początek wystarczy usiąść wygodnie i pobyć w ciszy. Zobaczyć wszystkie myśli, które jak rzeka przepływają przez naszą głowę i pozwolić im płynąć, nie zatrzymując się przy żadnej z nich. Warto wyszukiwać przestrzeni pomiędzy jedną a drugą myślą, właśnie w tym miejscu jest to magiczne „tu i teraz”. Tutaj mogłabym polecić książkę Ajahn Brahm „Buddyjska sztuka znikania”.
13. Ruch. Ja uwielbiam oprócz ruchu wprowadzać za jednym razem równowagę. Więc polecam jogę i tai chi.
14. Nie trać swojego cennego czasu na oglądanie telewizji czy przeglądanie sieci.
15. Jeśli przeszłaś/przeszedłeś jakąś traumę albo ciężką sytuację życiową z którą nie możesz sobie poradzić, skorzystaj z fachowego wsparcia psychoterapeuty. Nie bój się tego, to cudowna pomocna dłoń, po którą powinniśmy sięgać bez skrępowania.
16. Polecam tylko kilka książek i autorów: „Sztuka szczęścia” Dalajlama, o podobnej tematyce tego samego autora „Myśli płynące z serca”; Osho; uwielbiam Ajahn Brahm jego wszystkie książki i wykłady na YT, m.in. polecam „Buddyjska sztuka znikania”; Joe Dispenza; „Mnich, który sprzedał swoje ferrari” Robin Sharma”; „Księga życia: codzienne medytacje z Krishnamurtim” Jiddu Krishnamurti; „Potęga teraźniejszości” Eckhart Tolle; Gregg Braden; „Śmiertelni nieśmiertelni” Ken Wilber”; „Holistyczne ścieżki zdrowia. Bądź” Orina Krajewska; „Rozmowy z Bogiem” N.D. Walsch.

Pamiętaj najważniejsza jest miłość, życzliwość, współczucie, radość.
Kochaj siebie i Świat. Emanujesz tym co masz w sobie, jeśli masz miłość w sobie i pozytywną energię tylko to przyciągasz do swojego życia.
Jeśli prawdziwie kochasz siebie dopiero wtedy możesz pokochać Świat.

P.S. Napisz do mnie kilka słów abym wiedziała, że tam jesteś. Podoba Ci się ta tematyka? Czy chcesz więcej takich wpisów? Może masz jakieś uwagi, spostrzeżenia? A może chcesz mi coś polecić? Lub potrzebujesz pomocy? 😘

Kocham ❤️

Comments

comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*